The Con Artists (2014)

Rating : 6.6/10
Country : Korea
Genre : Action, Crime, Drama 
Cast : Woo-Bin Kim, Yeong-cheol Kim, Chang-Seok Ko
Released Date : 2014
Duration : 1h 57min 

မင်းသားချော Woo-Bin Kim ဒီကားထဲမှာ သူ့ရုပ်ရည်လေးနဲ့မှမလိုက်
လူချမ်းသာတွေရဲ့ မျက်ခုံးမွေးပေါ်စင်္ကြန်လျှောက်ပြီး အကွက်မျိုးစုံဆင်နေတဲ့
နေရာမှာ သရုပ်ဆောင်ထားပါတယ်…
တော်တယ် ထက်မြက်တယ် တိုက်ရည်ခိုက်ရည်လည်း ကျွမ်းကျင်တဲ့ သူဟာ
သူဆင်တဲ့အကွက်မျိုးစုံမှာ အောင်မြင်လေ့ရှိပါတယ်…သို့ပေမယ့်လည်း
မကောင်းမှုတွေကျူးလွန်တဲ့သူဆိုတော့ ရဲဘက်ကရော လူဆိုးဂိုဏ်းတွေကပါ
သူ့ကို အသေရရ အရှင်ရရ အလိုရှိနေသလိုဖြစ်နေတယ်…
ဒီအရှုတ်တော်ပုံတွေထဲက သူဘယ်လိုတွေရုန်းထွက်မလဲ….
ဘယ်လိုတွေရော ဆက်ကလိမ်ကျမလဲဆိုတာကိုတော့ခံစားကြည့်လိုက်ပါဉီး…
Action/crime/crime team အမျိုးအစားဖြစ်လေတော့ အမိုက်စားအက်ရှင်တွေကြည့်ရမှာ ဖြစ်သလို လှည့်ကွက်မျိုးစုံကိုလည်း ရသမြောက်စွာ ကြည့်ရမှာပါ…

0 comments:

Post a Comment