A Resistance (2019)


 

Rating : 5.8/10
Country : Korea
Genre : Drama
Cast : Ko Asung, Sae-byeok Kim, Ye-eun Kim
Released Date : 2019
Duration : 1h 45min

အညွှန်း
ဂျပန်တွေ အုပ်စိုးမှုအောက်မှာ လွတ်လပ်ရေးအတွက် ဆန္ဒပြမှုကို ဦးဆောင်ခဲ့တဲ့ ကျောင်းသူ ယူဂွမ်ဆွန်းအကြောင်းဖြစ်ရပ်မှန်ကို ပြန်လည်ရိုက်ကူးတင်ဆက်ထားတာမို့လို့ လုံး၀ လက်မလွှတ်ပဲ ကြည့်သင့်ပါတယ်နော်…ကျောင်းသူ ယူဂွမ်ဆွန်းဟာ လွတ်လပ်ရေး လှုပ်ရှားမှုမှာ ပါ၀င်ဖို့ အတွက် မွေးရပ်မြေကို ပြန်သွားခဲ့ပါတယ်…သူမ တတ်နိုင်တဲ့နည်းနဲ့ တွန်းလှန်ဖို့ အားမန်အပြည့်နဲ့ပေါ့….
မွေးရပ်ဇာတိကိုရောက်တဲ့အခါ မိဘတွေနဲ့ ရွာသားတွေကို သူမနဲ့အတူ ဆန္ဒပြဖို့ ခေါ်ခဲ့ပါတယ်…ရွာသားတွေကလည်းသူမရဲ့စည်းရုံးမှုအောက်မှာ ဆန္ဒပြဖို့သဘောတူကြတယ်…အဲ့ဒီနောက်မှာတော့ သူမတို့အဖွဲ့တွေရဲ့ဆန္ဒပြမှုအောက်မှာ ဂျပန်တွေက ဘယ်လိုဖိနှိပ်ကြမလဲ…ဆန္ဒပြသူတွေကရော ဘယ်လောက်တောင့်ခံနိုင်မလဲ…ခေါင်းဆောင်ဖြစ်တဲ့ ကျောင်းသူလေးကရော နှိပ်စက်ညှင်းပန်းမှုအောက်မှာ ဘယ်လောက်ထိတောင့်ခံပြီးသူ့အဖွဲ့တွေကိုဆက်ဉီးဆောင်နိုင်မလဲဆိုတာကိုတော့….ခံစားကြည့်ကြပါဉီး…

0 comments:

Post a Comment